سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدرس جدید سایت حقیقت بهائیت www.baharoom.ir - عقاید شیعه
ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

 خبرگزاری رسا ـ پایگاه اینترنتی حقیقت بهاییت، درمحیطی آرام بر پایه علم و عقل به ارائه مباحثی در مورد فرقه ضاله بهاییت و نقد و بررسی آن برای جویندگان راه حقیقت می پردازد. 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اینترنتی حقیقت بهاییت، درمحیطی آرام بر پایه علم و عقل به ارائه مباحثی در مورد فرقه ضاله بهاییت و نقد و بررسی آن برای جویندگان راه حقیقت می پردازد.
حقیقت بهائیت
بر اساس این گزارش، پایگاه حقیقت بهاییت، به مباحثی چون احکام در بهائیت، اطلاعات عمومی در مورد بهاییت، اعترافات باب، الوهیت در بهائیت، بهائیت و استعمار، بهائیت و سیاست و بهائیت و عصر پهلوی می پردازد.

همچنین در این پایگاه به تاریخ بابیه، تاریخ بهائیت تا شوقی، تعالیم 12 گانه بهائیت، حروف حی، خاتمیت و نبوت، در حاشیه بهائیت، زندگینامه علمای مبارز، شیخیه، قائمیت و مهدویت، مستبصرین و نجات یافتگان و کتاب شناسی پرداخته شده است.

فواید امام غایب، مرگ هژبر یزدانی در کاستاریکا، کم گفته هایی از بهائیت،‌ یک بهائی با 80 شغل و همراه با نویسنده بهائیت در ایران آخرین پست های این پایگاه اینترنتی را در بر می گیرد.

در بخش گالری این پایگاه اینترنتی تصاویری از سران بهایی، اماکن، اسناد و آثار بهاییت، نمادها و علائم و عکس هایی از پشت پرده بهاییت به نمایش درآمده است.

در بخش «درباره سایت » این پایگاه این گونه می خوانیم:« سایت حقیقت بهائیت یکی از سایت هایی است که به طور تخصصی در زمینه بهائی پژوهی فعالیت می نماید.

وب سایت حقیقت بهائیت با همت جمعی از محققان تشکیل گردید تا مکانی آرام و به دور از تعصبات بر پایه علم و عقل فراهم آورد و بتواند تحری حقیقی حقیقت را بر طالبان حق و حقیقت عرضه بدارد. امید آنکه دوستان ، یاری بخش ما در این سایت گردند.»

یادآوری می شود: در قسمت «ارتباط با ما» پایگاه حقیقت بهاییت، راه های ارتباطی همچون، شماره همراه 09198502061 و پست الکترونیکی baharoom@mihanmail.ir برای ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات قرار داده شده است.

پایگاه اینترنتی حقیقت بهاییت، از نشانی http://www.baharoom.ir  قابل مشاهده و دسترسی است./919/ت302/ع



ورود به سایت جدید حقیقت بهائیت


http://www.baharoom.ir



 
نویسنده: زارع |  یکشنبه 90 اسفند 28  ساعت 2:51 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آدرس جدید سایت حقیقت بهائیت www.baharoom.ir
آیا می دانید !
داستانی عبرت آموز